Pitanja i odgovori

1. Kako se registrovati?

Možete pretraživati i kupovati naše proizvode bez naloga, a ako želite možete i da se registrujete radi lakše kupovine.

Registracija je brza i jednostavna.

U gornjem desnom uglu kliknite na taster "REGISTRACIJA", popunite sledeća polja: korisničko ime, lozinku, Vaše ime i prezime, Vaš email, i klikom na taster "REGISTRUJ SE" završavate Vašu registraciju.

Kada se registrujete proverite Vaš email i aktivirajte Vaš nalog klikom na link koji dobijete.

2. Kako se vrši kupovina?

Kupovina je laka i vrši se u par jednostavnih koraka.

Kliknite na artikal koji želite da kupite, sa desne strane se nalazi crveni taster "dodaj u korpu".

Klikom na taster "dodaj u korpu" stavljate artikal u korpu. U korpu možete da stavite sve artikal koje želite da kupite.

Zatim, kliknite na "korpu", u Vašoj korpi se nalaze svi artikli koje želite da kupite, ako u Vašoj korpi nedostaje neki artikal, razlog tome je da je neko već kupio taj artikal. Ako se predomislite i neki artikal necete da kupite klikom na "X" mozete ukloniti artikal iz korpe.

Registrujte se ili popunite polja za dostavu: Vaše ime, zip kod, država, broj mobilnog telefona, adresa, grad, email. Izaberite način plaćanja: pouzećem ili virmanom.

Kupovinu završavate klikom na taster "naručite". Kada završite kupovinu na Vaš email biće poslata porudžbenica.

3. Kakva je to garderoba ?

To je polovna garderoba ekstra klase, malo korišćena ili nova sa greškom. Mi Vam nudimo čistu, kvalitetnu i ispeglanu bez oštećenja i fleka.

4. Da li postoji ograničenje broja artikala koje kupujem?

 Ne, možete kupiti koliko hocete.

5. Zašto u mojoj korpi nedostaju neki artikli?

Ako u Vašoj korpi nedostaju neki artikli to znači da je neko već kupio artikle koje ste stvaili u Vašu korpu.

6. Mogu li da promenim ili otkažem porudžbinu?

Pre nego što kliknete na taster "Naručite" možete da izvršite promene (da uklonite artikal, promenite adresu za isporuku, itd). Klikom na taster "Naručite" potvrđujete kupovinu i tada izmene nisu moguće.

7. Kako se vrši plaćanje naručenih proizvoda?

Plaćanje se vrši na dva načina: 1) pouzećem, 2) virmanom u pošti ili banci.

8. Da li mogu da zamenim kupljeni proizvod ako pogresim veličinu za isti proizvod u drugoj meni odgovarajućoj veličini ?

Nažalost to nije moguće, jer su second hand stvari unikati, ne postiji više boja i veličina jednog proizvoda. Trudimo se da vam sto više izađemo u susret putem naših fotografija, opisa proizvoda i tabelom veličina.

9. Da li otkupljujete robu ?

Ne, mi garderobu uvozimo iz EU.

10. Da li ovu garderobu koja je na sajtu prodajete i u vašim radnjama?

Ne, svi artikli koji su na sajtu prodaju se samo online i ne prodaju se u radnjama.

11. Kako se vrši dostva i ko plaća troškove?

Dostava se vrši preko kurirske službe po njihovom važećem cenovniku koju plaća kupac.